4 feitjes over CRUNCH
CRUNCH brengt sinds 1938 over heel de wereld het kind in mensen naar boven. Want sommige dingen ontgroei je gewoon niet. CRUNCH unieke combinatie van rijke melkchocolade en knapperige granen is daar een voorbeeld van. For the kid in you!
CRUNCH - Invloedrijk reepje
Het bekende tijdschrift TIME plaatste candybar CRUNCH in de top 10 van meest invloedrijke chocoladerepen. En dat is niet voor niets! Voordat we kennismaakten met CRUNCH, kenden we alleen de ‘rijke’ vullingen van chocoladerepen, zoals noten en karamel. NESTLÉ verwerkte voor CRUNCH gepofte rijst in de chocolade en liet hiermee zien dat er veel meer vullingen mogelijk zijn. De rijst maakt de chocoladereep nog betaalbaar ook!
CRUNCH - For the kid in you!
Bij NESTLÉ CRUNCH vinden we: just ‘cause you’ve grown up, doesn’t mean you’ve grown old. Vrij vertaald betekent dit: dat je misschien geen kind meer bent, wil niet zeggen dat je je niet meer jong kunt voelen! Daarom is CRUNCH er, om het kind in jezelf te laten ontwaken. Denk terug aan je kindertijd, geniet van je vrije tijd en maak plezier!
CRUNCH - Rood, wit en blauw
CRUNCH is van origine een Amerikaans chocolademerk dat in 1938 op de markt kwam. De kleuren rood, wit en blauw van de verpakking onthullen deze afkomst. Stiekem kunnen wij Nederlanders dus ook zeggen dat dit verwijst naar ónze vlag ;-)! Gedurende de jaren tachtig werd CRUNCH benoemd tot het grootste chocolademerk binnen de Verenigde Staten. Ben jij net als de Amerikanen ook groot fan?
CRUNCH - Originele slogan
Munch Now. Munch Some Later. is de slogan van CRUNCH. Deze werd voor het eerst geïntroduceerd in 1937. Met ‘munch’ wordt ‘knabbelen’ of ‘peuzelen’ bedoeld.
Meer weten? Bekijk hier de productpagina.