4 feitjes over ROLO
ROLO is gemaakt om te delen, maar we hebben de ROLO’s zo lekker gemaakt dat dat oh zo moeilijk is. Maar.. wees gewaarschuwd en bedenk goed wat je met je laatste ROLO doet!
ROLO - Rolo's roem
ROLO heeft veel bekendheid gekregen door de commercial met de olifant. Bekijk het filmpje hier. Het is ook leuk om te weten dat de reclame ook is geroemd om zijn effectiviteit. Er gaan zelfs geruchten dat in het laatste kwartaal van 1995 – ten tijde van de commercial - de verkoop van ROLO's met 89 procent toenam... Lees hier meer over ROLO’s prijzenkast!
ROLO - Internationale slogan
“Do you love anyone enough to give them your last ROLO?” is de originele slogan van ROLO. Onder de hashtag #lastrolo worden veel ‘laatste ROLO’ liefdesverhalen gedeeld. Doe je ook mee? Deel jouw romantische ROLO-verhaal op social media. Wil je eerst inspiratie opdoen? Klik snel verder
ROLO - Rollende Rolo
In de Verenigde Staten is ROLO vaak in advertenties neergezet als ‘rollend’, zodat je je een ROLO naar bijvoorbeeld je beste vriend kunt rollen – en andersom.
ROLO - Geschiedenis van Rolo
ROLO werd in 1932 ontwikkeld en in Engeland op de markt gebracht als ‘Choc-o-Rol’. Onder de naam ROLO werd het chocoladesnoepje in 1971 in ons land geïntroduceerd.
Meer weten? Bekijk hier de productpagina.